Funkcjonalność wspierająca typowe funkcje związane z obsługą klienta w ramach organizacji. Przede wszystkim rozwiązanie to zapewnia pełen wgląd we wszystkie dane adresowe i ustawienia klienta, a także dane transakcyjne takie, jak oferty, zamówienia, reklamacje, kontakty z klientem i inne. Na uwagę zasługuje równie elastycznie definiowane rozwiązanie do obsługi reklamacji i innego rodzaju zgłoszeń od klientów. Innym ważnym elementem rozwiązania, szczególnie przydatnym dla przedstawicieli handlowych, jest elastycznie definiowany proces pozyskiwania zamówień, począwszy od wprowadzania namiarów (leadów), okazji sprzedażowych (opportunities), skończywszy na przekształcaniu tych danych w oferty i zamówienia sprzedaży.
Korzyści osiągane przez Użytkowników w tym obszarze:
- Niski koszt posiadania – system JD Edwards zapewnia bogatą funkcjonalność w ramach jednego zintegrowanego systemu ERP,
- Dostęp do wszystkich informacji dotyczących klienta w jednym miejscu,
- Precyzyjne prognozowanie sprzedaży dzięki procesowi pozyskiwania zamówień,
- Możliwość zarządzania lejkiem sprzedaży (Sales Pipeline),
- Poprawa jakości obsługi klienta dzięki wdrożeniu procesów zarządzania reklamacjami.
Więcej informacji można znaleźć pod następującym linkiem:
http://www.oracle.com/us/products/applications/jd-edwards-enterpriseone/customer-relationship-management/overview/index.html